Om du, precis som jag, fram tills nu missat den fantastiska Stickpodden måste du genast lyssna!!
I fredag, lördag och söndags lyssnade jag på samtliga 24 avsnitt och det har varit två långa dagars väntan på dagens avsnitt. Nu är det dessvärre två veckor till nästa gång… Men jag kan ju alltid lyssna på ngt gammalt avsnitt igen😝
Det är två härliga tjejer, Elin & Karin som spelar in sin podd i en garderob. De pratar mest om stickning men även en hel del om annat som händer i deras liv. När man lyssnar känns det verkligen som att sitta och lyssna på två goda vänner.
Något mer som är helt lysande är att till varje pod finns en avsnittsguide med länkar till det de pratar om! De har även startat en grupp på Ravelry .

Jag får även lite ny input och idéer som jag kan ta med till jobbet. Så om du undervisar i TEXTILslöjd och saknar kollegor att byta idéer med, lyssna på Stickpodden!

Finns det inget negativt då? Neeej! Eller ja, det skulle möjligen vara att man får fööör mkt inspiration, om man nu kan få för mkt av den varan.

Så missa nu inte denna härliga podcast!

20130417-224816.jpg

