Träffade min vän Jessica idag. Hon har en lite sko/leksaks butik och nu är planen att jag ska göra lite olika saker som ska säljas där!!! För att detta ska fungera måste jag starta en enskild firma, vilket är på g. Har med hjälp av kära mor fyllt i ansökning om att skaffa f-skattsedel.

Har även skaffat mig en domän och börjat snickra på en hemsida… Helt galet! Har i flera år vägrar blogg och var i början ganska anti facebook… Vad har hänt?!
Jag skyller allt på min kära vän Lina, kan hon kan jag, eller…. För ett år sedan startade hon sin underbara lilla butik Gränna garn och hantverk , jag var sååå imponerad av att hon vågade satsa på sin dröm och önskade innerst inne att jag vågat…. Men jag är en riktig fegis så bara att starta en blogg och visa vad jag gör var ett stort steg för mig. Nu återstår att se vad som händer med resten. Men jag har en plan och det är ju en början…

